Bralie
Bralie je méně známá oblast blízko Partizánskeho. Tvoří ji vápencové skály s výškou do 30 m, většinou však spíš nižší. Nejsou nijak rozsáhlé, i přesto zde najdeme přes 50 cest. Jištění je moderně solidní.

Bralie poskytuje pestrou paletu lezeckých radovánek, na vápenec až netypickou. Jsou tu dírky, madla, lišty, plotny i festovní převisy. Skála je orientovaná k jih/jihovýchod, pročež tu v létě panuje menší peklo. Lezení je zde povoleno od 1.7. do 31.12.

Přímo pod hlavním převisem se najde i místo na přespání.

Průvodci
Kreslený, průměrné kvality

1. Bralie

2. Vápencové hody

3. Velmi chutný kus vápence s trochou krevele

Přístup

Kliknutím na mapu se tato otevře na

Z Partizánského pojedete směrem na Nováky. Po levé straně uvidíte dva velké lomy. Po cca 3 km odbočíte do vesnice Pažiť, pokračujete do Malých Krštěňan, kde odbočíte ostře vpravo. Projedete přes závoru (jde zvednout a je to povoleno – je tam jen pro situace, kdy se odstřeluje kámen) kolem činného lomu a po asi 1 km uvidíte ostrou odbočku na polní cestu stoupající ostře do kopce (na cestě je velký balvan). Tady zaparkujete a pokračujete po polní cestě. Před brankou odbočíte doprava a po vyšlapané pěšince dojdete po 5 minutách ke skalám.

Vaše zkušenosti a tipy z Bralie:

Jméno:
Emajl:   (nepovinný)
Titulek:   (nepovinný)
Vzkaz:
Antispam:   Den v týdnu (např. pondělí)