Výstupy na Popradský Ľadový štít (2.390 m)
Mapa

7. Trasa ze Zlomiskovej štrbiny

8. Exponovaná lávka

1. Zlomiskovou dolinou a přes sedlo Pod Drúkom Obtížnost:    I

Za Popradským plesom zabočíme na neznačenou pěšinu do Zlomiskovej doliny. Jí nahoru až k Ľadovému plesu. Pleso obejdeme zleva a následujíce mužiky přes šutroviska až ke žlabu pod Zlomiskovou štrbinou. Tento je strmý, nepříjemný a povětšinou pokrytý šutroviskem. Žlabem nahoru až do místa, kde z něj doprava vybíhá výrazná lávka. Po ní až pod sedlo Pod Drúkom a po skalkách do sedla. Dále přímo po hřebeni na vrchol. Hřeben vypadá sice nepřívětivě, ale ve skutečnosti jde o pěkné a snadné polezení kolem obtížnosti I UIAA.

2. Přes Zlomiskovú štrbinu Obtížnost:    I+

Žlabem až do Zlomiskovej štrbiny. Odtud přímo po hřebeni po skalách, přes exponovanou lávku a poté od hřebene doprava po skalách na vrchol.

3. Batizovskou dolinou a přes sedlo Pod Drúkom Obtížnost:    I

Od Batizovského plesa se vydáme po vyšlapané stezce, která vede ke Gerlachovskému štítu. Před první terasou stezku opustíme a po mužicích zabočíme doleva. Přelezeme terasu a dále směřujeme kolem Kostolíka dále do Batizovskej doliny až ke žlabu na sedlo pod Drúkom. Žlab je nepříjemný, ale schůdný. Jsou v Tatrách daleko horší. Ze sedla pod Drúkom pokračujeme buď hřebenem po červené trase nebo po travnaté lávce vpravo (na straně Batizovskej doliny). Lávka končí před žlabem, vedoucím k vrcholové skalce. Tady přelezeme doleva na hřeben a dále už po červené trase.