Výstupy na Strahlhorn (4190 m)
1. SZ hřeben Obtížnost:   F

Z chaty Britannia na ledovec Hohlaub a přes skalky na ledovec Allalin. Držíce se více vpravo a vyhýbajíce se trhlinám po ledovci na sedlo Adler. Z něj doleva nekonečnou sněhovou plání na vrchol. Výstup neobsahuje skalní lezení, probíhá téměř výhradně po ledovci.

2. SV hřeben přes Fluchthorn Obtížnost:   PD-

O něco těžší než Normálka, ale nijak podstatně. Od chaty Britannia na ledovec Hohlaub a přes skalky na ledovec Allalin. Na rozdíl od Normálky se držíme více vlevo a zleva taky obcházíme skalní ostrov uprostřed ledovce. Poté na SV hřeben a po něm na Fluchthorn. Stále po ledovci až pod vrcholový výšvih. Obejdeme ho zleva (dá se lézt i přímo) a kolem skalek na vrchol. Ani tato varianta neobsahuje skalní lezení.

3. Ze západu od chaty Flue Obtížnost:   PD

Z chaty Flue na východ na ledovec Findel a přes skalky na další ledovec Adler. Jím na sedlo Adlerpass a z něj už Normálkou na vrchol.

4. Přechod Adlerhornu Obtížnost:   PD+

Z chaty Flue na východ na ledovec Findel a přes skalky na další ledovec Adler. Nejprve směrem k sedlu Adlerpass, ale poté odbočíme doprava na výrazné ledovcové rameno spadající z Adlerhornu. Po rameni na Adlerhorn. Poté pěkným sněhovým hřebenem na masiv Strahlhornu a na vrchol.

5. Jižní stěna Obtížnost:   AD

Východiskem je bivak Citta di Luino. Přes sněhové pole k jižní stěně. Levou část stěny protíná žlab, jím na obří sněhovou terasu. Za terasou začíná opět skalní terén. Vlevo od spádnice vrcholu přes skalní prahy na ledovec a jím už snadno na vrchol.

1. Normálka od chaty Britannia

2. Vrcholový úsek. Jest vidno, že prošlapaných tras a variant je tu nepřeberně.

3. Trasy ze západu od chaty Flue

4. Výstup na Adlerhorn. Svah není zdaleka tak strmý, jak by se z tohoto čelního pohledu mohlo zdát.