Výstupy na Drúk (2395 m)
Mapa
1. Zlomiskovou dolinou Obtížnost:    I

Za Popradským plesom zabočíme na neznačenou pěšinu do Zlomiskovej doliny. Jí nahoru až k Ľadovému plesu. Pleso obejdeme zleva a následujíce mužiky přes šutroviska až ke žlabu pod Zlomiskovou štrbinou. Tento je strmý, nepříjemný a povětšinou pokrytý šutroviskem. Žlabem nahoru až do místa, kde z něj doprava vybíhá výrazná lávka. Po ní až pod sedlo Pod Drúkom a po skalkách do sedla.

Od sedla doprava vedou směrem ke Končisté nejprve šutrovité lávky. Ty pod Drúkom přechází ve strmější žlab. Jím nahoru až za Drúka a od Veže nad Ľadovým plesom na vrchol.

2. Batizovskou dolinou Obtížnost:    I

Od Batizovského plesa se vydáme po vyšlapané stezce, která vede ke Gerlachovskému štítu. Před první terasou stezku opustíme a po mužicích zabočíme doleva. Přelezeme terasu a dále směřujeme kolem Kostolíka dále do Batizovskej doliny až ke žlabu na sedlo pod Drúkom. Žlab je nepříjemný, ale schůdný. Ze sedla už pokračujeme stejně jako předchozí trasa.