Výstupy na Rohatú vežu (2.420 m)
Mapa

1. Kvetnicový žlab

2. Rohatá veža zpod Opálového sedla

3. Nástup na skalní masiv Rohatej veže

4. Vrcholová skalka

5. Nástup na Granátovou lávku z tatranské magistrály před Sliezkym domom

6. Na Granátovej lávke

1. Kvetnicovým žlabom Obtížnost:    I

Kvetnicovým žlabom (viz. Bradavica) se dostaneme až do vhloubení, kde se žlab setkává s Granátovou lávkou. Odtud vede nejsnazší trasa na Rohatú vežu zprava z JV. Pod vlastní skalní masiv je možné se z Granátové lávky dostat vícero způsoby, v kotli pod Rohatou vežou panuje menší žlabový chaos. Jedna z lepších variant začíná několik desítek metrů pod Opálovým sedlem, ležícím pod Opálovou vežou (foto 2). Nevystupujeme až na hřeben resp. na sedlo Rohatá štrbina. Už pod ním uhneme doleva ke skalám (foto 3). Přes skalní rampu a dále žlábkem se dostaneme až na vrchol. Výstup není obtížný, spíše orientačně náročnější.

Sestoupíme po stejné trase.

2. Granátovou lávkou Obtížnost:    I

Ze Sliezskeho domu se vydáme po tatranské magistrále směrem na Hrebienok. Po pár stech metrech vybíhá vlevo od cesty šutrovisko, pokračující výše travnatým terénem až na hřeben (foto 5). V trávě už je patrná pěšina, která výše přechází v chodník - Granátovou lávku. Ta nás kolem Dvojité a Veľké Granátové věže dovede až do vhloubení z předchozí trasy. Odtud už stejně na vrchol.