Výstupy na Aiguille de Bionnassay (4052 m)
1. Jižní hřeben Obtížnost:   AD

Výstup vede přes bivak Durier. Už přístup k němu je slušná túra. Buď z vesničky střediskové Les Contamines-Montjoie v údolí nebo od konečné zubačky Le Nid d'Aigle se dostaneme k bivaku Plan Glacier. Dále přes ledovec Miage až pod svah, vedoucí na sedlo Col de Miage, kde se nachází bivak Durier. Na svahu padají kameny, proto je dobré jej přelézt víceméně v linii jednoho ze skalních žeber.

Od bivaku postupujeme po jižním hřebeni. Kromě firnových úseků se zde nachází i nepříjemné skalní pasáže. Skálu pod vrcholem je dobré lézt nejprve blízko u hrany a poté traverzem doprava k sněhovému hřebeni. Po něm pak na vrchol.

Trasa obvykle pokračuje krásným hřebenem k Dôme du Gouter. Zde je možno pokračovat na Mont Blanc či sestoupit kolem chat Gouter a Tete Rousse do údolí Chamonix.

2. SZ stěna Obtížnost:   D

Východiskem je chata Tete Rousse. Sestoupíme na ledovec Bionnassay a přes něj vyhýbajíce se trhlinám pod SZ stěnu. Nastoupíme sněhovým jazykem vpravo od mohutného skalního pásu, protínajícího severní stěnu. Jazykem doprava nad skalní výběžek. Nad sebou máme sérakové pole, kterému se vyhneme pravým obchvatem. Nad séraky strmým svahem (max. 60°) doleva k vrcholu.

3. Východní hřeben Obtížnost:   AD

Tato trasa se využívá ve většině případů jako pokračování Normálky směrem k Mont Blancu. Z vrcholu Aiguille de Bionnassay následuje jeden z nejhezčích alpských sněhových hřebenů. Je velmi ostrý a exponovaný, zdolat se dá buď vzpřímeně nebo i klasickým stylem na koníka. Skalního lezení si zde moc neužijeme.

Sestupujeme potom kolem chat Gouter a Tete Rousse do údolí Chamonix.