Výstupy na Allalinhorn (4027 m)
1. Západní stěna přes sedlo Feejoch Obtížnost:   F

Od otočné restaurace Mittelallalin (nedá se zde nocovat, avšak dá se sem dorazit ráno podzemkou Metro Alpin) JZ směrem přes ledovec většinou vyšlapanou cestou na sedlo Feejoch. Cestou je povícero trhlin. Ze sedla stále po ledovci o něco strmější západní stěnou (už bez trhlin) na vrchol.

2. Východní hřeben (Hohlaubgrat) Obtížnost:   PD+

Zábavnější trasa než Normálka. Z chaty Britannia JZ směrem přes ledovec na východní hřeben. Výstup probíhá téměř výhradně po ledovci. Jen těsně pod vrcholem se leze kratší a mírně lámavý, nikoliv však těžký, skalní úsek. Po něm opět firnovým terénem na vrchol.

3. JZ hřeben Obtížnost:   AD-

Z chaty Britannia přes ledovec Hohlaub k dalšímu ledovci Allalin. Po něm kolem jižních srázů až na sedlo Allalinpass. První skalní výšvih obejdeme ze sedla doleva (ze západu). Firnovým svahem se dostaneme na JZ hřeben. Skalním a mixovým terénem až na vrcholový ledovec západní stěny a po něm na vrchol.

4. Severní těna Obtížnost:   AD

Z restaurace Mittelallalin kousek po Normálce a potom odbočit doleva ke strmým ledovcovým srázům severní stěny. Držíce se vpravo od hřebene přelezeme až k horní sérakové části. Obejdeme ji opět zprava a dostaneme se na ukloněnou terasu. Dále doleva pod vrcholový ledovcový výšvih. Po něm (sklon 45-50°) na vrchol.

1. Allalinhorn od chaty Mittelallalin

2. Druhá část výstupu Normálkou

3. Východní hřeben (Hohlaubgrat)